Πολιτικές Καταλύματος

  • Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα, ένα αίτημα πληρωμής θα σας σταλεί μόλις λάβουμε το αίτημα κράτησης.
  • Απαιτείται προκαταβολή του 25% του συνόλου της διαμονής σας για την εγγύηση της κράτησής σας.
  • Η κατάθεση πρέπει να γίνει εντός τεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της φόρμας κράτησης, διαφορετικά η διαθεσιμότητα δεν είναι εγγυημένη.
  • Μόλις καταβληθεί η προκαταβολή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι το οποίο θα αποτελέσει την επιβεβαίωση της πληρωμής.

  • Check in: από 14:00 μέχρι τις 23:00
  • Αν φτάσετε νωρίτερα και το δωμάτιο σας είναι κενό και έτοιμο μπορείτε να μπείτε, εάν δεν είναι ακόμα έτοιμο, μπορούμε να φυλάξουμε ευχαρίστως τις αποσκευές σας μέχρι τη στιγμή που θα έχει ετοιμαστεί.
  • Για να μπορέσετε να κάνετε check-in, πρέπει να καταβληθεί το υπόλοιπο της πληρωμής σας. Παρακαλούμε να έχετε μαζί σας ταυτότητα ή διαβατήριο.
  • Early Check in: Κατόπιν συνεννόησης, εφόσον είναι εφικτό, χωρίς επιπλέον χρέωση.

  • Check out: μέχρι τις 11:00
  • Late Check out: Κατόπιν συνεννόησης και ανάλογα με τη διαθεσιμότητα, η παραμονή στο διαμέρισμα έως τις 6μμ, χρεώνεται με το 50% της αξίας του δωματίου. Για παραμονή μετά τις 6μμ, χρεώνεται το 100% της αξίας του διαμερίσματος.

  • Διατίθεται παρκοκρέβατο για παιδί έως 2 ετών με έξτρα χρέωση. Παρακαλούμε να έχει προηγηθεί ενημέρωση κατά τη κράτηση, για να επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητα.

  • Το υπόλοιπο της πληρωμής σας πρέπει να πληρωθεί με την άφιξη, παρακαλούμε να έχετε μαζί σας ταυτότητα ή διαβατήριο.
  • Δεχόμαστε μετρητά, πιστωτική/χρεωστική κάρτα Visa/Mastercard, τραπεζική κατάθεση και Western Union.

  • Ακυρώσεις θα γίνονται δεκτές μόνο μέσω email στο info@blueview-thassos.gr
  • Αιτήσεις ακύρωσης που γίνονται 21 ή περισσότερες ημέρες από την προγραμματισμένη ημερομηνία άφιξής σας θα είναι επιστρέφεται όλο το ποσό της προκαταβολής μείον τυχόν έξοδα τραπεζικής μεταφοράς / χρήματα.
  • Αιτήσεις ακύρωσης σε λιγότερες από 21 ημέρες δεν θα λάβουν καμία επιστροφή.
  • «Μη-εμφάνιση» δεν θα λάβουν επιστροφή χρημάτων.
  • Στη περίπτωση που πραγματοποιηθεί κράτηση επιλέγοντας “Μη επιστρέψιμη τιμή”, προκαταβάλλεται η συνολική αξία της κράτησης και τα χρήματα δεν επιστρέφονται όποτε και αν αυτή ακυρωθεί.

  • Εάν για οποιονδήποτε λόγο η αναχώρησή σας είναι νωρίτερα από ότι είχε προγραμματιστεί, θα χρεωθείτε το 50% του υπόλοιπου της διαμονής. Εάν το υπόλοιπο της διαμονής είναι μικρότερο από το κόστος μιας μόνο νύχτας, θα χρεωθείτε ολόκληρη τη νύχτα.

  • Τα δωμάτιά σας καθαρίζονται επιμελώς πριν από την άφιξή σας, και διαθέτουν καθαρά κλινοσκεπάσματα και πετσέτες μπάνιου.
  • Καθαρίζουμε τα διαμερίσματα και τα στούντιο καθημερινά.
  • Παρέχουμε καθαρισμό δωματίων με αλλαγή σε κλινοσκεπάσματα κάθε τρείς ημέρες και αλλαγή σε πετσέτες κάθε τρείς ημέρες.
  • Οι επισκέπτες είναι υπεύθυνοι για την ορθή χρήση της κουζίνας στα διαμερίσματα και για τον καθαρισμό και το πλύσιμο των χρησιμοποιημένων πιάτων/ποτηριών/μαχαιροπήρουνων.
  • Η υπηρεσία καθαριότητας δεν είναι υπεύθυνη για το πλύσιμο των χρησιμοποιημένων σκευών.

  • ΔΕΝ επιτρέπονται τα κατοικίδια.
  • Λειτουργεί αυστηρή πολιτική όπου απαγορεύεται το κάπνισμα μέσα στα δωμάτια.
  • Το κάπνισμα επιτρέπεται στα μπαλκόνια και στους εξωτερικούς χώρους.
  • Σε περίπτωση πρόκλησης φθορών εντός του διαμερίσματος ή στον ευρύτερο χώρο αυτού, διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε χρέωση του ποσού της ζημίας που υπέστη, συμπεριλαμβανομένης της ζημίας λόγω διακοπής των δραστηριοτήτων του, στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα του εγγεγραμμένου πελάτη. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν έχει πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα αλλά με μετρητά ή με άλλον τρόπο, θα απαιτηθεί η άμεση καταβολή του ποσού της ζημίας που υπέστη από τον πελάτη.
  • Κάθε επισκέπτης είναι υπεύθυνος, καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής του στο ξενοδοχείο, για τη φύλαξη σε ασφαλές μέρος των προσωπικών του ειδών (πολύτιμα αντικείμενα, χρήματα κ.ά.).
  • Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την είσοδο σε κάποιον πελάτη ή επισκέπτη, εάν κρίνουμε ότι υπάρχει θέμα με την ασφάλεια των υπόλοιπων πελατών ή του ίδιου του καταλύματος.
  • Διατηρούμε το δικαίωμα είτε να προ-εγκρίνουμε είτε να χρεώσουμε μία κάρτα μερικώς ή ολικώς σύμφωνα με τους εκάστοτε όρους κράτησης, όπως και να ζητήσουμε ολική εξόφληση της διαμονής με την άφιξη του πελάτη. Μπορούμε επίσης να ακυρώσουμε μια κράτηση, εάν τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας δεν είναι έγκυρα.

ESPA